2014. április 6., vasárnap

Végszó

Sok barátom feltette a kérdést mégis miért szenvedte végig a Viadalt Leia ha utána megöltem? Gondolom mások is kíváncsiak erre. Tehát úgy illik, hogy szépen mindent leírjak. Amikor elindítottam a blogot nagyban olvastam a Futótüzet és mikor felbukkant Johanna karaktere egyből megfogott. Kíváncsivá tett milyen lehetett mentornak így erre építkeztem. Ahogy haladtam tovább a történetben (olvasásában) rájöttem, hogy elég nagy baki volt a hetedik körzet felől megközelítenem a történetet. Hiszen egyetlen női győztese volt a körzetnek az pedig Johanna. Nem akartam már visszacsinálni az egészet de gyökeresen megváltozott minden. Ettől kezdve mikor behoztam Coreyt a képbe ő lépett elő főszereplőnek Leia csak, mint második személy állt a történetben aki elmeséli nekünk mi történik a Viadalon akinek a sorsa meg pecsételődik. Még is hozzá akartam kötni a forradalom ötletét így megkérte Coreyt vigye végbe azt amit ő nem tud. A történet a 73. viadalon folytatódik mint az eredeti terveimben is csak épp nem Leia hanem Corey lesz a mentor. Nagy vonalakban ennyit a mi miért történtről. A továbbiakban pedig mint ígértem kiteszem a blog elérhetőségét hivatalosan is.

A történet itt folytatódik másfél hét múlva: http://tengerharcosai.blogspot.hu/

Remélem követni fogjátok a folytatást. Addig is minden jót kívánok mindenkinek aki végigkövette a történet ezen inkább bevezető részét:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése